11 Jun Integruotų pamokų ciklas „Pažink profesiją“
Integruotas ugdymas – tai skirtingų mokomųjų dalykų jungimas. Integracija – vienas iš svarbiausių šiuolaikinio ugdymo proceso bruožų. Tai kvietimas pažvelgti į mokinį ir į jį supantį pasaulį kaip į nedalomą visumą.
Gegužės 29 – 30 dienomis Vilniaus technologijų, verslo ir žemės ūkio mokyklos pradinio ugdymo skyriaus mokiniams pamokos “Pažink profesiją“ vyko netradicinėje aplinkoje, profesiniame skyriuje. Mokyklos direktoriaus Valdo Kazlausko iniciatyva buvo įgyvendintas integruotų pamokų ciklas. Pradinių klasių mokiniams pamokas vedė tos pačios mokyklos profesinio skyriaus specialistai.
Pradinio ugdymo mokiniai susipažino su „Apeigų ir švenčių organizatoriaus specialybe“. Janina Veličkienė supažindino mokinius su Joninių tradicijomis Lietuvoje. Joninių vainiko pynimo ypatumais. Pamokos metu mokiniai turėjo galimybę pažinti įvairias lauko gėles ir iš jų patys nusipynė vainikus. Su socialinio darbuotojo padėjėjo specialybe mokinius supažindino Jelena Hejbovič. Mokiniai susipažino kuo socialinio darbuotojo padėjėjo teikiamų paslaugų įvairovė svarbi visuomenėje. Įžanga į aromaterapiją, pažintis su kvapų pasauliu – tai natūraliosios kosmetikos gamintojo specialybė. Jolita Savickienė mokiniams pristatė pirmuosius žingsnius link šios specialybės. Halina Stankevič pravedė pamoką „Atostogos kaime“. Šios pamokos metu mokiniai susipažino su kaimo turizmo organizatoriaus specialybe. Mariaus Mackevičiaus pamokoje „Be noragų nebus pyragų“ mokiniai susipažino su kokia technika, inventoriumi dirbami laukai. Kaip ant mūsų stalo atkeliauja duona. Mokytojas Stanislav Hejbovič berniukus supažindino su automobilių mechaniko specialybe. Mokiniai turėjo galimybę net tik išgirsti, bet ir pabandyti atsukti, prisukti automobilių variklių detales. Virėjų laboratorijoje mokiniai susipažino su virėjo specialybe, patys jais pabuvo. Išsikepė po bandelę.
Visos pamokos buvo įdomios, žaismingos, darbingos, informatyvios, įtraukiančios į pamokos veiklą visus klasės mokinius.
Šios iniciatyvos tikslas – ne tik supažindinti mokinius su profesinio skyriaus veikla, vykdomais mokymo procesais, bet ir stiprinti vyresniųjų dialogą su mokiniais, mokyti juos motyvacijos mokytis ir mokytis iš jų šiuolaikiško požiūrio.